{{error}}

Unesite e-mail:

S
7.3.2011. u 16:28
Naučnik našao vanzemaljske fosile na meteoritu?
NASA-in naučnik Richard Hoover tvrdi da je pronašao fosilne ostatke vanzemaljskog života na jednom meteoritu. On tvrdi da mikroskopski fosili dokazuju da život postoji u svemiru i da se zahvaljujući njegovom pronalasku može objasniti kako je nastao život na Zemlji.
Astrobiolog Hoover proveo je 10 godina proučavajući i analizirajući drevne meteorite koji su pali u zabačena područja naše planete.

Tvrdi da je pronašao rijetke meteorite na Antarktiku, u Sibiru i na Aljasci, koji spadaju u vrstu ugljičnih kondrita, kojih je do sada na Zemlji pronađeno svega devet.

Hoover tvrdi da strukture koje je pronašao podsjećaju na cijanobakterijske fosile vanzemaljskih bića.

"Smatram da ovo dokazuje da je život raširen u svemiru, a ne striktno ograničen na Zemlju", kazao je dr. Hoover koji je svoj izvještaj objavio u žurnalu "Kozmologija", prenosi Daily Mail.

Naučnik tvrdi da je pronašao fosile, koji nisu vidljivi golim okom, nakon što je uzorke meteorita pažljivo analizirao elektronskim mikroskopom. Svoje otkriće predočio je i drugim naučnicima koji su, kako on tvrdi, ostali iznenađeni.

Prema Hooverovom mišljenju meteoriti su proširili organizme po svemiru, a život na Zemlji je nastao iz bakterije u asteroidu koji je udario u našu planetu.