{{error}}

Unesite e-mail:

Naučnici zaustavili odumiranje moždanih ćelija kod miševa

7.5.2012. u 08:18
Naučnici zaustavili odumiranje moždanih ćelija kod miševa
Naučnici  zaustavili odumiranje moždanih ćelija kod miševa
Naučnici su pronašli način kako da zaustave odumiranje moždanih ćelija kod miševa sa oboljenjima mozga i vjeruju kako će ovo otkriće pomoći pri razumijevanju mehanizama neurodegenerativnih oboljenja kod ljudi.
Britanski naučnici su izjavili da su pronašli glavni razlog odumiranja moždanih ćelija kod miševa sa prionskim oboljenjem, a onda su ga i blokirali te samim tim spriječili odumiranje moždanih ćelija, piše Reuters.

Otkriće koje su naučnici nazvali ogromnim korakom naprijed u shvatanju o tome šta ubija neurone, ukazuje na zajedničke mehanizme kojima oboljenja mozga, kao što su Alzhajmerova i Parkinsonova bolest, oštećuju nervne ćelije.

Neurodegenerativne bolesti nastaju usljed povećanog nakupljanja proteina u neuronima. Ovakve nakupnine remete normalan rad neurona i uzrokuju poteškoće u funkcioniranju nervnog sistema.

''Ono što nas raduje je to da smo za nekoliko različitih neurodegenerativnih oboljenja pronašli zajednički mehanizam odumiranja moždanih ćelija'', rekla je Giovanna Mallucci, voditeljica istraživanja sa Univerziteta u Leicesteru.