{{error}}

Unesite e-mail:

S
13.8.2010. u 18:59
Naučnici otkrili novu vrstu majmuna
Naučnici su pronašli novu vrstu amazonskog majmuna u Kolumbiji, kojem prijeti nestanak zbog uništavanja njegovog prirodnog staništa, piše "Daily Mail".
Tim istraživača sa Nacionalnog univerziteta u Kolumbiji posmatrao je 13 grupa novootkrivenih majmuna, koji su dobili ime po južnoj državi Caqueta u kojoj su pronađeni.

Nova vrsta majmuna, stručnog imena Callicebus caquetensis, veličine je mačke i ima sivo-smeđe krzno. Ono što ovu vrstu razlikuje od drugih titi-majmuna je nedostatak bijelog krzna na prednjem dijelu glave.

Stručnjaci koji su svoj pronalazak objavili u magazinu "Primate Conservation" vjeruju da je opstanak ovih majmuna ugrožen. Procjenjuje se da u divljini živi oko 250 majmuna čija je egzistencija ugrožena krčenjem šuma.

"Ovo je spektakularno otkriće", rekao je Jeffrey French, biolog i psiholog sa Univerziteta u Nebraski, koji radi na proučavanju primata u Amazonu u Brazilu.

Istraživači su rekli da su majmuni monogamni, što nije karaktersitika ostalih vrsta i da često imaju jedno mladunče godišnje. Imaju kompleksan sistem komunikacije i često se kreću u grupama od četiri jedinke.