Etiopija

Naši preci koristili su oruđe još prije 3,5 miliona godina

Sarajevo-x.com
Istraživači su pronašli dokaz da su hominini, rani preci ljudi, koristili oruđe od kamena napravljeno prije više od 3,2 miliona godina. Kosti pronađene u Etiopiji pokazuju da su lomljene namjerno, da bi se iz njih izvukla koštana srž.

Prije ovog otkrića dokazi o korištenju oruđa pronađeni su blizu Gone u Etiopiji i bili su stari oko 2,5 miliona godina, javlja BBC.

Starost kostiju koje su pronađene u regiji Dikika određeno je uz pomoć obližnje vulkanske stijene. Procjenjuje se da je oruđe nastalo prije 3,2 do 3,4 miliona godina.

Serija testova pokazala je da su rezovi i ogrebotine na kostima napravljeni prije nego što su fosilizirane, a detaljnija analiza je pokazala da su komadići kamena ostali zaglavljeni u jednom od rezova.

Paleontolog kalifornijske akademije nauka u San Francisku, Zeresenay Almseged, rekao je da je ovo otkriće veoma važno za ljude.

"Uspjeli smo pokazati da kameno oruđe nije svojstveno samo homo-vrstama. Ove kosti su pokazale da su se i raniji preci ljudi ponašali kao homo i jeli meso", rekao je Almseged.

Ipak, ovi zaključci se temelje na malom broju kostiju. Nažalost, nikakvo kameno oruđe nije pronađeno u blizini kostiju. Nepoznato je da li su naši preci pravili oruđe od velikih komada kamena ili su samo koristili oštre komadiće koje su pronalazili u blizini.