{{error}}

Unesite e-mail:

NASA objavila fotografije površine Plutona

15.7.2015. u 21:49
NASA objavila fotografije površine Plutona
Prve fotografije površine Plutona koje je napravila NASA-ina letjelica New Horizons stigle su na Zemlju.
Američka svemirska agencija je zahvaljujući svojoj misiji New Horizons ovih dana približila udaljeni Pluton nevjerovatnim fotografijama.

Informacije sa letjelice bit će analizirane u narednih 16 mjeseci, a NASA nas je kasno večeras obradovala sa još nekoliko fotografija površine patuljastog planeta.

Nakon putovanja od 4,88 milijarde kilometara, letjelica New Horizons prošla je pored Plutona i trenutno se nalazi u području poznatijem kao Kuiperov pojas, na granici Sunčevog sistema.

Alan Stern, vodeći NASA-in naučnik, na ovom projektu je radio više od dvije decenije i bio je presretan kad je uspostavljen kontakt sa letjelicom koja je prošla pored Plutona.

"Jučer sam imao odličan dan,a vi?", pitao je Stern prisutne na večerašnjem događaju u NASA-inom centru.

"Letjelica je u dobrom stanju, komunicirali smo s njom nekoliko sati jutros", dodao je on.

Hal Weaver, još jedan od NASA-inih istraživača, predstavio je i fotografiju Hydre, jednog od manjih Plutonovih mjeseca kao i fotografiju Charona, najvećeg Plutonovog mjeseca.