Zemlja kao krompirasta masa

NASA: Nove fotografije pokazuju da se Zemlja sve više zagrijava

Sarajevo-x.com
Poredeći rezultate u mjerenjima temperatura od 1900. godine, planeta Zemlja se zagrijala za 0,75 stepeni celzija. NASA-in satelit Grace je zabilježio fotografije na kojima se vidi kako topljenje leda utječe na Zemljinu gravitaciju. Američka svemirska agencija je objavila fotografije koje prikazuju planetu Zemlju kao "krompirastu masu".

Najnoviji izvještaj i fotografije također prikazju razlike u mjerenjima temperature vode kada se mjeri na površini vode i kada se mjeri iz prostorija broda.

"Nova studija u potpunosti obuhvata naša istraživanja temperature i toplotnih promjena, kao i bolje razumijevanje o mjerenjima koja su ranije rađena sa brodova", rekao je ekspert za klimatske promjene Colin Morice, prenosi portal Daily Mail.

Naučnik Morice je rekao da je podatak prema kojem se planeta Zemlja zagrijala za 0,75 stepeni u potpunosti ispravan, a da su najtoplije bile 2005. i 2010. godina, a ne 1998. kako se vjerovalo.

Prethodne analize podataka mjerenja temperature vode su bile dio skandala prema kojem su neki od naučnika podešavali podatke, kako bi što bolje podržali svoje teorije o globalnom zagrijavanju. Međutim, naučnici su složni da se takvo nešto ne ponovi i odlučili su objaviti sve podatke kako bi svima bio dostupan uvid u mjerenja.