Najpoznatiji oblik demencije

Mobiteli smanjuju rizik od Alzheimerove bolesti

Sarajevo-x.com
Univerzitet Južna Florida objavio je rezultate nove studije po kojoj bi mobiteli mogli biti ključni faktor u borbi s Alzheimerovom bolešću. Naime, elektromagnetski valovi koji se emitiraju kroz mobilne uređaje imaju povoljan utjecaj na povećanje memorije i smanjenje simptoma ove opake bolesti.

U istraživanju su korišteni laboratorijski miševi genetički modifikovani da razviju Alzheimerovu bolest, te su bili izloženi utjecaju mobitela dva sata dnevno, tokom devet mjeseci. U eksperimentu je ispitano 96 miševa.

"Bilo je zaista iznenađujuće kako su elektromagnetski valovi štitili mišiju memoriju, koja je inače predodređena da razvije simptome Alzheimera", rekao je dr. Gary Arendash prenosi Daily Mail.

S obzirom da mišiji i ljudski mozak rade na sličan način istraživači vjeruju da je ovo otkriće veliki napredak u medicini.

Radijacija iz mobitela je djelovala povoljno na mozgove miševa koji su već razvili određene simptome ove bolesti. Naučnici vjeruju da elektromagnetski valovi uništavaju protein beta-amyloid koji se formira u mozgu oboljelih.

Mobiteli bi također, mogli biti odgovorni za poboljšanje cirkulacije krvi u mozgu. U ranijim studijama je, također, utvrđeno da elektromagnetski valovi mogu ubrzati proces razmišljanja.