Možda niste čuli za njega, ali Matteo Achilli se veoma brzo uzdiže da evropskoj sceni u svijetu tehnologije.
Egomnia.com je socijalna mreža koju je osnovao ovaj student prve godine i privlači puno pažnje u Evropi. Toliko je popularna da je jedan magazin nazvao Achillija "talijanskim Zuckerbergom".
Egomnia pomaže poslodavcima da pronađu ljude koji traže posao i koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama. Korisnici stranice mogu pogledati ranking kompanija baziran na tome koliko oni odgovaraju poslu koji se nudi.
Egomnia je za samo mjesec dana skupila 250.000 korisnika i 700 registrovanih kompanija.
Iako Achilli još uvijek pohađa poslovne časove na Bocconi Univerzitetu u Milanu, u isto vrijeme pregovara i dogovara partnerstva sa gigantima kao što su Google i Microsoft.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Uz planiranje putovanja
Google Maps sada nudi bolju navigaciju do punjača električnih automobila
Dobra vijest za gamere