Nauka

Komad meteorita najstariji predmet na Zemlji

Sarajevo-x.com
Nakon pomnog proučavanja komada meteorita koji je 2000. godine pao u jezero Tagish u Kanadi, naučnici su utvrdili da bi upravo taj kamen mogao biti najstariji objekat na Zemlji.

Naučnici su detaljnim analizama utvrdili da neobični kamen sadrži čestice koje datiraju prije vremena rođenja naše najbliže zvijezde, Sunca. Meteorit je okarakterisan kao izuzetan upravo zbog svoje mineralne kompozicije koja ga povezuje sa počecima formiranja solarnog sitema prije više od 4.5 milijardi godina.

Ovo otkriće pokazuje da je meteorit je započeo svoje putovanje svemirom dugo milijarde godina prije nego što su prve zrake sunca obasjale Zemlju i mnogo prije nego što su ljudi prvi put kročili Zemljom.

Od 40.000 do 60.000 tona meteorita koji padne na Zemlju svake godine, pronađe se tek nekoliko desetina kilograma koji naučnicima služe za istraživanje nedokučivih kutaka svemira.

“Oni su prave vremenske mašine. Sačinjeni su od materijala koji potječe iz najranijih dana nastanka našeg Sunčevog sistema. Oni nam pokazuju kakve sve hemikalije postoje u dalekom svemiru. Mogu nam možda i otkriti tajnu početka života na Zemlji.”, izjavila je naučnica Caroline Smith.

Vezani članci