Umjesto toga iz Kodaka najavljuju kako će se sada koncentrisati isključivo na plasiranje digitalnih aparata na pomenutim tržištima.
Ovaj potez predstavlja znatnu prekretnicu u historiji Kodaka, koji je svojim jeftinim te, prije svega kvalitetnim, aparatima obezbjedio i približio čari fotografije širokim masama.
Odluka o prekidu prodaje Kodak-ovih klasičnih foto aparata je utemeljena i na istraživanjima tržišta koja su obznanila da su digitalni aparati znatno traženiji od klasičnih fotografskih aparata sa filmom.
Slične podatke daju i prodajni rezultati iz prošle godine u SAD-u, gdje je prodano 12.5 miliona digitalnih aparata i 12.1 milion "standardnih" aparata.
Kodak će u prodaji ipak ostaviti najpopularnije modele aparata sa filmom, te naravno prateće opreme i filmova, kako u Sjevernoj Americi i Evropi tako i u Aziji, Latinskoj Americi i Istočnoj Evropi.
Također razlog Kodakovog poticanja prodaje digitalnih aparata se može naći i u činjenici da su to njegovi najžešći konkurenti poput Canona, Della i Hewlett Packarda već odavno uradili.
Ovaj potez je imao i udjela na tržištu dionica pa je tako cijena Kodakovih dionica na tržištu porasla za 1.3%, nakon objavljivanja ovih planova.