Nauka

Kina priprema slanje ljudi na Mjesec

SRNA
Foto: Arhiv
Kina će u narednih pet godina realizovati projekte o slanju ljudi u svemir i ostvarit će nova tehnološka dostignuća, čime će stvoriti osnovu za buduće misije sa ljudskim posadama, navodi se u objavljenom dokumentu pod naslovom "Aktivnosti Kine u svemiru u 2011. godini".

Kina će u ovom periodu lansirati svemirske brodove Shenzhou 9 i Shenzhou 10 i ostvariti spajanje letjelica sa i bez ljudske posade sa orbitalnim objektom Tiangong-1, navodu se u dokumentu Kancelarije za informisanje Državnog savjeta, prenijela je Sinhua.

Pored toga, Kina će lansirati svemirsku laboratoriju, svemirski brod sa ljudskom posadom i letjelicu ze prevoz tereta, ovladaće ključnim tehnologijama svemirskih stanica i obaviti studije o preliminarnom planu za spuštanje ljudi na Mjesec.

U dokumentu se navodi da će Kina razviti bolji sistem za transport u svemiru i unaprijediti svoje svemirske letjelice, a razviće i rakete nove generacije.

Kina planira da u narednih pet godina u orbitu postavi satelite za posmatranje Zemlje, telekomunikacije, meteorologiju, navigaciju kao i radarske satelite.

U dokumentu se dodaje da će Kina promoivisati ovu novu nacionalnu stratešku industriju kako bi ispunila zahtjeve ekonomskog i socijalnog razvoja.