{{error}}

Unesite e-mail:

A
28.10.2014. u 18:11
Istraživanje: Činjenje zločina bi moglo biti povezano s genima
Naučni magazin "Molecular Psychiatry" objavilo je analizu genetskog materijala 800 nasilnika i zločinaca iz Finske koja je pokazala da bi zločin mogao biti povezan s mutacijom dva gena.
Naime, istraživači i naučnici iz Evrope i Amerike tvrde da su u istraživanju razmatrali faktore kao što su životna sredina, historija bolesti zavisnosti od droge i alkohola, kao i asocijalno ponašanje zbog zlostavljanja u djetinjstvu.

Naučnici su identificirali dva gena koja su, pretpostavlja se, povezani s ekstremno nasilnim ponašanjem, navodeći da su nasilni zločinci takvi od samog rođenja.

U istraživanju se navodi da su naučnici željeli otkriti utjecaj genetskih varijacija na zločince i napominje se da sigurno i drugi geni imaju ulogu u tome.

Naučnici tvrde da su dvije verzije gena (MAOA i CDH13) otkrivene mutirane kod ispitanih zločinaca.

Ipak, takve mutacije koje su povezane s izuzetno nasilnim ponašanjem posjeduje i jedna petina svih ostalih osoba.

U studiji se dodaje da ti geni nisu znak da su sve osobe, koje ih imaju, potencijalne ubice i zločinci.

"Otkrili smo da ta dva gena utječu na agresivno ponašanje. Vjerovatno postoje i drugi geni koji imaju sličan utjecaj", kazao je finski naučnik Jari Tiihonen s Odeljenja neuronauke Instituta Karolinska u Stockholmu.

Ipak, on je upozorio da takvi rezultati ne smiju promijeniti metod procjenjivanja krivične odgovornosti osumnjičenog nasilnika.

On smatra da osoba s tom mutacijom ima pet puta veći rizik da postane izrazito nasilna.