Konstantna izloženost televizijskim programima i internetskim sadržajima imaju veću šansu da obole od nekog psihičkog poremečaja kao što je depresija, agresivnost, destruktivno ponašanje, pa čak i nasilnost.
Autori studije su također došli do saznanja da su djeca najveće žrtve novog konzumerizma, te da se lako pretvaraju u materijaliste koji misle da 'ono si što posjeduješ'.
'Današnja djeca znaju sve. Od intimnih detalja iz života poznatih osoba do najnovijih dometa u tehnologiji što kod djece stvara upravo taj osjećaj da što više imaš, više vrijediš. Samo u Velikoj Britaniji djeca ispod 16 godina života svake godine potroše više od tri milijarde eura na odjeću, mobitele, video igre i izlaske', stoji u studiji koju je financirala britanska organizacija 'Children's Society'.
U daljem istraživanju dokazano je da samo četvrtina djece koja pati od poremećaja ponašanja dobije stručnu pomoć, dok djeca i tinejdžeri u dobi od 10 do 16 godina svake godine postaju sve problematičniji.
Studija ističe i da 'komercijalni pritisci izazivaju preuranjeno stupanje u seksualne odnose' jer televizija i internet su preplavljeni seksualnim sadržajima i različitim metodama kontracepcije, što dovodi 'do fundamentalnih promjena u shvatanju seksa i seksualnosti'.