{{error}}

Unesite e-mail:

S
3.10.2007. u 08:43
Geni utječu na ekonomske odluke
Prema studiji švedskih naučnika, geni mogu uveliko utjecati na odluke koje donosimo u oblasti ekonomije i finansija. Istraživanje koje su naučnici radili na jednojajčanim i dvojajčanim blizancima pokazalo je da genetski sklop može uslovljavati naše osobne i ekonomske poteze.
Švedski tim naučnika je preko istraživanja na jednojajčanim i dvojajčanim blizancima, došao do saznanja da geni mogu značajno utjecati na donošenje ekonomskih odluka, prenio je u srijedu United Press International.

Studija je provedena tako što se putem eksperimentalne igre bilježilo kako koja osoba reaguje i donosi odluke. Kako bi dobili bolji uvid u genetski utjecaj na odluke, naučnici su ispitivanja vršili na jednojajčanim blizancima koji dijele iste gene i dvojajčane koji imaju različite.

Studija je pokazala kako jednojajčana braća i sestre donose gotovo iste odluke kada je riječ o novcu i ekonomskim odlukama, dok se to razlikuje kod dvojajčanih.

"Ovo je vrlo zanimljivo jer upućuje na činjenicu da su mnoge naše odluke i izbori uslovljeni genetskim sklopom", izjavili su Bjorn Wallace i Magnus Johannesson sa štokolmske ekonomske škole.