Nauka

Dužina prstiju predviđa akademske sposobnosti

Sarajevo-x.com
Nova studija rađena u Velikoj Britaniji, daje saznanje o tome, da bi dužina prstiju kod djece mogla predvidjeti njihovu sposobnost za prirodne i društvene nauke. Rezultati istraživanja objavljeni su u britanskom časopisu "Journal of Psychology".

U istraživanju je učestvovalo 75 djece između 6 i 7 godina. Stručnjaci su otkrili da dužina prstiju djece stoji u uskoj vezi sa njihovim sposobnostima da rješavaju matematičke zadatke i sa njihovim jezičkim i literarnim sposobnostima.

Dječaci sa kraćim prstima postizali su bolje rezultate na matematičkim testovima, a djevojčice koje imaju kratke prste, pisale su bolje sastave i rješavale su gramatičke zadatke znatno lakše.

Naučnici sada vjeruju da bi dužina prstiju mogla predvidjeti i rizike od određenih oboljenja, buduće atletičke sposobnosti i općenito snalaženje i uspjeh u društvu.

Stručnjaci vjeruju da dužinu prstiju određuje količina izlučivanja hormona - testosterona i estrogena.

"Testosteroni potiču razvoj određenih dijelova u mozgu za koje se smatra da determiniraju matematičke sposobnosti osobe, a estrogeni razvijaju jezičke i literarne mogućnosti", kaže dr. Mark Brosnan vođa istraživačkog tima i profesor psihologije na Univerzitetu Bath u Velikoj Britaniji.

Stoga su stručnjaci uvjereni da je dužina prstiju jedne osobe odlika hormonalnog izlučivanja i odaje urođene afinitete ka određenim naukama.