Nauka

Drugi oblici života u svemiru: Na Međunarodnoj svemirskoj stanici raste prvi cvijet

Klix.ba
Foto: Instagram
Astronaut Scott Kelly na svom Twitter profilu je objavio fotografiju cvijeta zinnie, koji se uspiješno razvija na Međunarodnoj svemirskoj stanici.

Riječ je o cvijetu narandžaste boje, koji se inače može pronaći u jugozapadnim dijelovima SAD-a. Astronaut Kelly je iznimno ponosan na svoj uspjeh, te je to svim obznanio na društvenoj mreži Twitter.

"Da, postoje i drugi oblici života u svemiru. Prvi cvijet koji se uzgaja u svemiru", stoji u objavi Kellya.

Posada na Međunarodnoj svemirskoj stanici već ranije je uspjela uzgojiti i konzumirati salatu, ali ovo je prvi put da je u svemiru uzgojen i da je procvjetrao cvijet, što bi prema mišljenju naučnika moglo predstavljati važne informacija kada je u pitanju putovanje u svemir i njegovo istraživanje.

"Što više ljudi putuje u svemir to će biti sve veća potreba za uzgojem biljaka, kao hrane, ali i zbog psihološke koristi. Mislim da će biljni sistemi postati važne komponente svakog dužeg istraživanja", istakao je Gioia Massa, naučnik iz NASA-e.

Massa je jedan od tvoraca Veggie sistema, koji pomaže astronautima i kosmonautima da uz pomoć crvenih, plavih i zelenih LED svjetala uzgajaju određene biljke u Međunarodnoj svemirskoj stanici.

"Uzgoj cvijeta zinnie pomoći će nam da unaprijedimo naše znanje, kako bismo između ostalog razvili sistem uzgoja rajčica i drugih biljnih proizvoda uz pomoć našeg Veggie sistema", kazao je Trent Smith, direktor programa u NASA-i.