Otkriće američkih naučnika

Dinosauri su migrirali poput ptica

Sarajevo-x.com
Paleontolozi su se dugo pitali da li su dinosauri migrirali poput današnjih ptica i divljih zvijeri. Čini se da su džinovski biljojedi to činili kada su uslovi za život na određenom mjestu postali teški. Također, veoma je moguće da su ih lovili alosauri, daleki rođaci T-rexa.

Ovo otkriće je zasluga naučnika sa Univerziteta Colorado. Kamarasauri su provodili ljeto u ravnicama, a tokom suše su išli u planine gdje su mogli naći hranu i zalihe vode.

Naučnici su analizirali fosilizirane zube kako bi dokazali da su dinosauri migrirali baš kao i današnje ptice i divlje životinje.

Radioaktivni izotopi u fosiliziranim zubima su pokazali da su pili vodu sa različitih izvora i to u redovnim ciklusima. Naučnici su zaključili da su dinosauri išli ka zelenim pašnjacima kada su uslovi za život na mjestu na kojem su se nalazili postajali teški.

Kako su dinosauri migrirali, tako su se kretali i njihovi predatori, mišljenje je naučnika Henryja Frickea.

"Mislim da su dinosauri migrirali sporo, jer su se hranili tokom putovanja. Dnevno su prelazili samo nekoliko kilometara. Vjerujem da se nisu kretali u velikim grupama", rekao je Fricke.

Naučnici sada traže još dokaza da su predatori poput alosaura slijedili biljojede na njihovim putovanjima, odnosno sezonskim migracijama.