{{error}}

Unesite e-mail:

S
22.8.2007. u 08:39
Dinosaur bi mogao sustići Beckhama
Ako vam se naslov čini smiješan, ne dajte se zavarati. Riječ je o studiji kojom je dokazano da iako dinosauri nisu bili dobri trkači, bili bi u mogućnosti sustići neke od najbržih sportista na svijetu.
Najmanji dinosaur bi mogao postići brzinu od skoro 64 kilometra na sat, a čak i veliki T-Rex (Tyrannosaurus rex) mogao bi sustići pa čak i prestići današnjeg sportistu, kaže se u studiji.

Naučnici su pomoću kompjuterskih simulacija izračunali najveću brzinu koju može dostići pet dinosaura, a osim toga studija pokazuje i kako se životinje nose s posljedicama globalnog zagrijavanja i izumiranjem, prenosi Reuters.

"Naše istraživanje pokazuje da je T-Rex, iako ne baš okretan, mogao sasvim normalno trčati i ne bi mu bio problem da sustigne, na primjer, Davida Beckhama", rekao je paleontolog Phill Manning sa univerziteta u Manchesteru.

Ljudska osoba u top formi može doseći brzinu od 40 kilometera na sat, a kada su naučnici ubacili podatke u kompjuter i usporedili ih s dinosaurovim mogućnostima, ispostavilo se da bi dinosaur ipak pobijedio.