Istraživanje Kaspersky Laba
0

Žene su aktivnije i više kupuju preko interneta

Klix.ba
Muškarci i žene u svijetu podjednako aktivno koriste internet, ali žene kupuju više preko interneta i aktivnije komuniciraju, objavila je kompanija za proizvodnju antivirusnih programa Kaspersky (Kaspersky Lab).

Kako se navodi, istraživanje kompanije o upotrebi interneta pokazalo je da 88 posto žena kupuje online, dok procenat muškaraca koji rade to isto iznosi 83 posto.

Žene više kupuju odjeću online (41 posto žena naspram 17 posto muškaraca), dok muškarci češće kupuju elektronske uređaje, računare i video igrice.

Tokom 2011. godine, 80 posto žena bilo je aktivno u online zajednicama, kao što su društvene mreže, u poređenju sa 74 posto muškaraca.

Ističe se da žene vode čak i u igrama igranja uloga (13 posto žena prema pet posto muškaraca) i društvenim igrama (10 posto prema šest posto).

Muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 posto) od žena (15 posto). Kada su u pitanju high-tech uređaji, muškarci ih posjeduju u većoj mjeri. Taj odnos je, na primjer, kod mobilnih telefona 87 posto naspram 79 posto u korist muškaraca.

Istraživanje navika djece na internetu pokazuje da djevojčice dominiraju na društvenim mrežama, sa 84 posto djevojčica starosti izmedju 10 i 18 godina koje učestvuju u jednoj društvenoj mreži, dok samo dvije trećine dječaka čini isto.

Djevojčice, kako se navodi, više vole i mobilne telefone, što pokazuje podatak da 92 posto djevojčica posjeduje mobilne uređaje u poređenju sa 87 posto dječaka.

Kaspersky Lab je najveća privatna kompanija koja se bavi proizvodnjom antivirus programa. Rangirana je među četiri najbolja svjetska proizvođača sigurnosnih rješenja za krajnje korisnike.