{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prodao bubreg da bi kupio iPad 2

S
2.6.2011. u 18:00
0
27
Prodao bubreg da bi kupio iPad 2
0
Prodao bubreg da bi kupio iPad 2
Kineski tinejdžer bio je tako očajan da nabavi novi iPad 2 da je prodao svoj bubreg za samo 2.300 eura, prenosi Telegraph.
Sedamneaestogodišnji dječak, poznat samo po prezimenu Zheng, priznao je svojoj majci da je prodao bubreg nakon što je vidio reklamu na internetu u kojoj se nudi novac za one koje žele da doniraju organe.

"Želio sam kupiti iPad 2, ali nisam imao novca", kazao je dječak za Shenzen TV i dodao: "Na internetu sam našao reklamu agenata koji su kupovali bubreg za 20.000 kineskih juana (oko 2.100 eura)".

Nakon pregovora sa agentima, dječak je otputovao u grad Chenzhou, gdje su mu u lokalnoj bolnici odstranili bubreg, za šta su mu platili oko 22.000 juana (oko 2.300 eura).

Internet trgovanje organima uobičajena je praksa u Kini, uprkos pokušajima kineske vlade da to zaustavi. Prošle godine japanska televizija je izvještavala o grupi "transplant turista", koji su platili oko 56.000 eura da bi dobili nove bubrege u Kini.

Prema zvaničnim statistikama, svake godine više od milion osoba u Kini čeka na transplantaciju, ali će manje od 10.000 dobiti organe, što uzrokuje razvoj crne berze organa.

Dječak je nakon operacije zadobio komplikacije i nije uspio skriti od majke šta je uradio.

"Kada se vratio, imao je laptop i novi Apple iPad", kazala je njegova majka, poznata samo kao gospođa Liu, pokazujući veliki ožiljak od operacije na tijelu njenog sina. "Željela sam znati odakle mu toliko novca i konačno mi je priznao da je prodao bubreg".

Majka je svog sina odvela u Chenzhou i prijavila policiji šta se desilo, ali su mobiteli agenata koje je Zheng kontaktirao bili isključeni.

Iz bolnice tvrde da je operaciju u njihovom odjelu za urologiju uradio privatni naručilac i poriču umiješanost u operaciji.

Mnogi u Kini iskoristili su ovaj slučaj kako bi kritikovali nemoralnost nove "kapitalističke" Kine.

Appleovi proizvodi, kao što su iPhone i iPad, tražena su roba u Kini jer predstavljaju statusni simbol bogatstva i prestiža među mladima.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: