Opsjednuti Njujorčani imaju običaj pratiti dešavanja na društvenoj mreži Facebook i postavljati statuse dok hodaju, pa su zbog toga postavljeni znakovi upozorenja po cijelom gradu. Na jednom od znakova stoji sljedeći natpis: "Obratite pažnju dok hodate, Vaš status na Facebooku može sačekati".
No, ova kampanja, iako je postavljeno mnogo znakova, nije urodila plodom. Prolaznici su primijećeni kako prolaze pored znakova i provjeravaju svoje Facebook profile. Inače, znakove je osmislio američki ulični umjetnik Jay Shells. Oni su dio njegove kampanje za poboljšanje ljudskog života.
Kampanju je Shells pokrenuo 2010. godine te je osmislio znakove kojim se ljude poziva da podignu svoje hlače, a pušače da ne bacaju opuške po ulicama.
Shells se nada da će njegovi znakovi potaknuti pješake da paze kuda hodaju, jer je u 2010. godini u nesrećama na cestama poginulo 237 Njujorčana.