Reklamna kampanja u Kanadi
0

Pivo umjesto mlijeka za Djeda Mraza

Sarajevo-x.com
Reklamna kampanja koju je pokrenula pivara Labatt iz Kanade kako bi promovisala svoje novo bezalkoholno pivo uzrokovala je mnogo kontroverzi.

Moto kampanje je 'Ostavite jednu i za Djeda Mraza, on vozi', no upravo taj moto, prema ocjenama kupaca šalje i više nego lošu poruku.

"Mislim da takvo nešto nije prikladno. Djeca koja vide tu reklamu naravno da će pomisliti kako je bolje Djeda Mrazu ostaviti bocu piva nego mlijeko i kekse. Ja imam djecu i unuke i kao majka i baka uopšte ne odobravam takvu reklamu“, kazala je Kathleen Cliford, piše Toronto Sun.

Pivara Labatt istakla je kako se sa kampanjom krenulo u novembru i reklame koje će se emitovati do kraja godine imaju za cilj promovisati bezalkoholno pivo, ali i utjecati na svijest ljudi da ne piju kada voze.

"Reklama upozorava ljude, pogotovo u ovim prazničnim danima, da kada izađu vani, piju i luduju, nakon toga ne sjedaju za volan“, kazala je Catharine Pringle, menadžer pivnice Labatt, dodajući kako ne vidi ništa sporno u reklami i motu - ''Ostavite jednu i za Djeda Mraza, on vozi'.