Simpatična kampanja
0

VIDEO / Odlaganje otpada u kontejner može biti zabavno

Sarajevo-x.com
Automobilska kompanija Volkswagen je pokrenula kampanju podizanja svijesti o okolišu pod nazivom "Teorija zabave". U tri kratka video spota obrađena je tema zaštite okoliša i pokazao kako ljudi mogu pozitivno promijeniti svoje ponašanje uz adekvatan poticaj.

Kontejner za smeće opremljen je u spotovima zvučnim efektima, a kontejner za skupljanje boca prerušio se u automat s igrama na sreću. Rezultat je bio sljedeći: u kontejner za smeće u jednom danu je ubačeno 72 kilograma smeća, odnosno 41 kg više nego u obični kontejner za smeće. U prerađeni kontejner za staklo u jednu je večer ubačeno čak 100 boca, dok su u običan kontejner za staklo istu večer ubačene samo dvije boce.

U trećem video spotu Volkswagen je stepenice na izlazu iz metroa preobrazio u klavir i opremio klavirskim zvukom. Korištenjem stepenica ljudi su proizvodili klavirske tonove. Tako je 66% više putnika koristilo upravo te stepenice umjesto pokretnih u neposrednoj blizini.

Na YouTubeu je ova akcija do sada postigla šest miliona klikova, pojavila se 1.500 puta u weblogovima i proširena je preko Twittera 7.500 puta.

Uspjeh ove neobične reklamne, ideje koja je razvijena u saradnji s firmom DDB iz Štokholma, potaknuo je Volkswagen u Švedskoj na daljnje akcije. Naime, firma je organizovala takozvano "Takmičenje u zabavi", a svi zainteresovani mogu svoj projekt vezan uz akcije zaštite okoliša kroz zabavu s kojim žele učestovovati na ovom takmičenju do 15. novembra staviti na web stranicu thefuntheory.com. Pobjednik će osvojiti novčanu nagradu u visini od 2.500 eura.