Znanstvenici su došli do zaključka da sniženje cijena kod prosječnog kupca dovodi do porasta pozitivnih emocija te se odražava na način na koji mu radi mozak, srce i respiratorni sustav.
Preko 93 posto testiranih izjavilo je da osjeća jače uzbuđenje kod povoljne kupnje, nego kad ljubi svog partnera. Pored toga, preko polovica žena, točnije 57 posto, izjavilo je da se osjećaju fizički zdravije nakon uspješne kupnje, a dodatno ih 44 posto smatra da sat vremena šopinga sagorijeva jednako kalorija kao i sat vremena teretane.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Od 25. do 27. aprila
U Sarajevo na festival stižu predstavnici turističkih agencija iz 15 zemalja svijeta
Vezani članci
Snimka se širi internetom