Kompanija Wishroom, koja omogućava narudžbe proizvoda i njihovo dopremanje poštom, ponudila je ove grudnjake prošle godine.
Nesigurni u to kako će biti prihvaćeni, prvo su proizveli 160 komada i pustili ih u prodaju. Kako su odmah nestali s vješalica, bilo je neophodno brzo djelovati i proizvesti nove. Narudžba je iznosila 5.000 komada.
Predsjednik kompanije Masayuki Tsuchiya navodi kako su kupci oduševljeni novim produktom nazvanim "Bra-o" (grudnjak za muškarce), a ova firma nudi ih u bijeloj, roze i crnoj boji po cijeni od 23 eura.
Kod svih ponuđenih grudnjaka veličina košarica je A, dok širina varira. Najčešći klijenti Wishrooma su poslovni ljudi u tridesetim i četrdesetim godinama.
"Kancelarijski radnici u Japanu pod velikim su stresom, a grudnjaci im pomažu da ga se riješe", kaže Tsuchiya. Ipak, dodaje on, ima i starijih koji ih nose i bore se protiv stereoptipa.