Procjene stručnjaka
0

Marketinška vrijednost Paula preko tri miliona eura

Totalsport
Foto: SkyNews
Foto: SkyNews
Stručnjacima za odnose s javnošću i marketing diljem svijeta "sline cure" za Paulom, sad već legendarnom hobotnicom iz oberhauzenskog akvarija Sea Life.

Ne radi se, međutim, o gurmanskim nego o čisto financijskim apetitima. Američka televizijska kuća CNN u svom je prilogu dokazala da se trenutni mekuščev publicitet može unosno unovčiti u oglašivačkoj industriji.

"Stopostotni prognozerski učinak koji je Paul ostvario tokom Svjetskog prvenstva fantastična je stvar. Umirovljenje je stoga ispravna odluka. Imidž bi smjesta okopnio s prvim promašajem", rekao je američki PR-guru Max Clifford dodavši:

"Paul je bio vijest dana diljem cijelog svijeta. Njegov profitni potencijal stoga bih procijenio na svotu između dva i tri miliona funti. Njegovo pojavljivanje u reklami definitivno bi izmamilo osmijeh na svačije lice. Da, mislim da govorimo o prvoj hobotnici vrijednoj par miliona.

Otežavajuća okolnost u cijeloj priči je da Paul, rođen u Engleskoj prije 2.5 godine, ima pred sobom tek šest preostalih mjeseci života s obzirom na prosječni životni vijek osmokrakih mekušaca. S poslom bi stoga trebalo požuriti.

"Malo je vremena, ali je puno opcija. Recimo da bi dobar oglas mogao biti takmičenje dva konkurentna branda, poput Coca Cole i Pepsija. Paul bi izabrao svog favorita. Mogao bi se također iskoristiti u promociji industrije videoigrica ili reklamirati servis koji istražuje tržište. Mogao bi jednostavno biti samo ikona, reklamirajući kompanije poput, primjerice, Octopus Travela", izjavila je Allyson Stewart-Allen, direktorica londonske kompanije International Marketing Partners.

Oberhauzenski morski zoološki vrt mogao bi tako u danima koji dolaze dobro zaraditi odluči li se na prodaju svog najdragocjenijeg eksponata. Ponuđača će sigurno biti...