{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Levisice žele vratiti stari sjaj

S
15.9.2008. u 19:30
0
12
Levisice žele vratiti stari sjaj
0
Levisice žele vratiti stari sjaj
Foto: Reuters
Američka kompanija Levi Strauss se nada da će novom kampanjom, koja je mješavina slavnih zvijezda i besplatnih downloada muzike, uspjeti obrnuti desotogodišnji pad prodaje i zarobiti omladinu novog doba.
Naime, davno je prošlo vrijeme kada je brenda Levi's 501 bio modni "must have". Zvaničnicima kompanije nije pomoglo ni pojavljivanje slavnih Brada Pitta i Victorije Beckham, koji su nasmiješeni krasili reklamne bilborde, jer je prodaja ovih farmerki u višegodišnjem padu.

Sve te padove primijetili su i u samoj kompaniji, te su shvatili da je konačno vrijeme za promjene i za novo lice brenda Levi's čiji je cilj privući omladinu novog digitalnog doba i pokušati vratiti bar dio starog sjaja.

Zapravo, evo o čemu se radi.

Iz Levi'sa novu kampanju opisuju kao "prvu globalnu kampanju i najveći marketinški program za 501 brand ikada". Koncept iza "Live Unbuttoned", što je ime nove kampanje, ideja je oslobađanja od svih zabrana. Za zvjezdani sjaj kampanje ovoga puta zaduženi su muzičari Estelle, Wale i Nikka Costa, koji baš i nisu toliko slavni, ali s druge strane nije to bio ni Brad Pitt kad se pojavio u reklami za Levi's 1991. godine.

Ekskluzivni snimci pjesama sa njihovih još neizdatih albuma bit će dostupni kupcima "novog i boljeg" Levi'sa.

Prema pisanju američkih medija iz Levis'a su vrlo zadovoljni svojom novom kampanjom, te su otkrili da je to novčano bila vrlo "teška" investicija.

"501 Levisice su najpopularniji odjevni predmet na svijetu. Prodali smo milijardu pari, te sada ne želimo mijenjati ono što se već dokazalo, već želimo samo malo promijeniti naš pristup kako bismo naš brand učinili zanimljivim i mlađoj generaciji", pojasnio je Mike Joubert, potpredsjednik odjela za marketing ove kompanije za područja Evrope, Srednjeg istoka i Afrike.

Američka kompanija, osnovana prije čak 135 godina, nesumnjivo se nada da će uz pomoć novih digitalnih tehnologija uspjeti vratiti dane stare slave iz 80-tih i 90- tih kada su se farmerke Levi's 501 prodavale kao lude i nije bilo tinejdžera na svijetu koji ih nije imao ili želio imati.


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: