{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Kreativni" proizvođači i dvosmisleni natpisi na pakovanjima

14.10.2014. u 17:11
24
10
"Kreativni" proizvođači i dvosmisleni natpisi na pakovanjima
24
Fotografije pakovanja sa "greškom" koje možete pogledati u našoj fotogaleriji pravi su primjer važnosti one stare - "Dvaput mjeri, jednom sjeci".
Pakovanja različitih proizvoda - hrane, igračaka ili kućnih potrepština bi trebala biti prilično jednostavna, no u isto vrijeme dovoljno zanimljiva da privuku pažnju kupaca.

Ipak, ponekad to i nije slučaj - proizvođači nastoje biti što kreativniji, pa se malo i zanesu, što zna rezultirati pakovanjima sa natpisima koji su, u najmanju ruku, dvosmisleni.

"Soup for sluts", "Rice with herpes", "Homo sausage", "Child shredded meat"... pogledajte samo neke od najvećih "failova" kad su pakovanja u pitanju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: