Fotografije pakovanja sa "greškom" koje možete pogledati u našoj fotogaleriji pravi su primjer važnosti one stare - "Dvaput mjeri, jednom sjeci".
Pakovanja različitih proizvoda - hrane, igračaka ili kućnih potrepština bi trebala biti prilično jednostavna, no u isto vrijeme dovoljno zanimljiva da privuku pažnju kupaca.
Ipak, ponekad to i nije slučaj - proizvođači nastoje biti što kreativniji, pa se malo i zanesu, što zna rezultirati pakovanjima sa natpisima koji su, u najmanju ruku, dvosmisleni.
"Soup for sluts", "Rice with herpes", "Homo sausage", "Child shredded meat"... pogledajte samo neke od najvećih "failova" kad su pakovanja u pitanju.
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili
Bingo City Centar se otvara sutra na Ilidži: Evo šta nudi novi tržni centar u Sarajevu
Vezani članci