Promocija pseće hrane
0

VIDEO / Kompanija Nestle napravila reklamu namijenjenu psima

Sarajevo-x.com
Kompanija Nestle je napravila novu televizijsku reklamu za pseću hranu kojom se obraća direktno psima koristeći se brojnim signalima visoke frekvencije, a koje ljudi ne mogu čuti, piše Metro.

Kompanija Nestle Purina je napravila reklamu za pseću hranu Beneful koristeći signale visoke frekvencije, koje samo psi mogu čuti. Reklama traje 24 sekunde.

Američki eksperti za ponašanje su istraživali signale visoke frekvencije koje samo psi mogu čuti u želji da saznaju koji će zvukovi imati najviše efekta na pse.

Zvuk se čuje dva puta tokom reklame. Gotovo je nemoguće da ga ljudsko uho registruje. Ovo je nova strategija kompanije u želji da promoviše svoje proizvode psima i njihovim vlasnicima.

Austrija će biti prva zemlja koja će emitovati reklamu na nacionalnoj televiziji ove sedmice. Zvaničnici kompanije Nestle se nadaju da će pomoću reklame uspjeti povećati količinu prodane hrane.

Reklama za pseću hranu Beneful je jedna u nizu kampanja koje su usmjerene direktno na pse.

Britanska kompanija Wagg Foods je proizvodila bilborde koji su imali miris pseće hrane.