Koliko košta vuzuelni identitet
0

Google je logo dobio besplatno, Pepsi je platio milion dolara

Klix.ba
Javnost često burno reaguje na promjenu logotipa neke kompanije, u toliko mjeri da neke firme odluče u upotrebu vratiti staru verziju. Kada je u pitanju vizuelni identitet neke kompanije, promjena logotipa nije mala stvar.

Stock Logos, najveća zajednica za dizajniranje vizuelnog identiteta, je nedavno napravila listu poznatih logotipa, fokusirajući se na njihovu cijenu, dizajnere i svrhu.

Šta je potrebno da se dizajnira vizuelni identitet? I koliko to košta?

Jedan od najnovijih primjera je logotip Microsofta, koji je promijenjen prvi put u posljednjih 25 godina. Kompanija se za pomoć obratila svojim uposlenicima pa je novi logo dobijen besplatno.

Novi logo Pepsija, dizajniran 2008. godine, je koštao milion dolara.

Dizajniranje ovog osnovnog elementa vizuelnog identiteta za Accenture, konsultantsku kompaniju za globalni menadžment i tehnološke servise, je koštalo sto miliona dolara.

Redizajniranje logotipa za BBC je ovu kuću koštalo 1,8 miliona dolara.

Vodeći na listi najskupljih logotipa je definitivno onaj kompanije British Petrol (BP), čije je dizajniranje 2008. godine koštalo nevjerovatnih 211 miliona dolara.

Google je svoj logo, baš kao i Microsoft, dobio besplatno. Dizajnirao ga je 1998. godine Sergey Brin, jedan od osnivača ove kompanije.

I Coca Cola je svoj logo dobila besplatno. Dizajnirao ga je Frank Mason Robinson 1885. godine.

Dizajniranje logotipa Olimpijskih igara u Londonu je koštalo 625.000 dolara, a dizajnirao ga je Wolff Ollins.

Nike je svoj logo dobio za 35 dolara. Dizajnirala ga je Carolyn Davidson 1975. godine. Kompanija Nike joj je mnogo kasnije poklonila 500 dionica, koje danas vrijede 600.000 dolara.

Cijena logotipa Twittera je bila 15 dolara. Dizajnirao ga je Simon Oxley 2009. godine.