Cilj ove akcije je motivisanje djevojčica za perspektivna zanimanja i izjednačavanje njihovih šansi na radnom tržištu. Brojke za 2008. godinu opravdavaju ovu akciju, a one govore da 51,47 odsto ženskih učenika idu za klasičnim ženskim poslovima trgovke, administrativnog radnika ili frizerke. Na nivou države, 70 odsto djevojaka se odlučuje između deset klasičnih profesija.
Manifestacija, koju podržavaju Grad Beč, Bečka Privredna komora i Školsko vijeće, također ima za cilj promovisanje tehničkih zanimanja, prirodnih nauka i zanata, pa će se u manifestaciju uključiti 166 firmi. Tu će djevojčice upoznati rad u vatrogasnoj službi, kontrolnom tornju bečkog aerodroma, dizajniranje web stranica. U akciji će učestvovati bečko Gradsko saobraćajno preduzeće, Elektroprivreda, Telekom Austria, Siemens, Schenker, Microsoft Austria, Državni geološki institut, Toplane, ORF, Shell Austria i drugi.