Ateistička kampanja Britanaca
0

"Bog vjerovatno ne postoji" na 800 autobusa

Sarajevo-x.com
Photo: PA
Photo: PA
Plakati sa porukom "Bog vjerovatno ne postoji" kao dio ateističke kampanje postavljeni su na oko 800 autobusa diljem Velike Britanije. U nastavku natpisa stoji 'Sada se prestanite brinuti i uživajte u životu", a kampanja predstavlja protuudarac posterima religijskih grupa koje prijete nevjernicima da će ih stići vječno prokletstvo.

Promotivna kampanja ubrzo je dobila podršku profesora Richarda Dawkinsa, poznatog ateiste, kao i Britanske asocijacije humanista, a uskoro su finansijska izdvajanja za kampanju sa skromnih 5.500 porasla na 140.000 funti, prenosi Daily Telegraph.

Plakati su prvi put ugledali svjetlo dana u oktobru, gdje su bili postavljeni na 200 autobusa, a sljedećih nekoliko mjeseci putnici i prolaznici imat će priliku da gledaju reklame na dodatnih 600 autobusa koji saobraćaju Engleskom, Škotskom i Walesom.

Uz to, dva velika LCD ekrana na kojima se emituju ateističke poruke postavljena su u ulici Oxford u centru Londona, dok će hiljadu novih postera sa citatima poznatih ateista u ponedjeljka ostvanuti i u londonskom metrou.

Natpisi na plakatima osporavaju pitanje postojanja Boga i slave prirodu. Radi se o prvoj ateističkoj kampanji u Velikoj Britaniji, a slične reklame se trenutno postavljaju i na vozila javnog gradskog prevoza u SAD-u i Španiji.

"Ljudi su godinama čekali ovakvo nešto, a sad imaju priliku da vide čak 800 autobusa sa ispisanim atestičkim porukama. Nadam se će razveseliti ljude i navesti ih da se smješkaju tokom cijelog dana", prokomentarisala je Ariana Sherine, autorica prve ateističke poruke na autobusima.

Kampanju su čak pozdavile i religijske skupine, smatrajući da je ovo dobar način da se podstakne prava diskusija o religiji i postojanju Boga.

"Posteri će natjerati ljude da razmisle o najvažnijem pitanju s kojim će se suočiti u životu, a to je da li Bog postoji ili ne", kazali su predstavnici religijskih grupa.

Britanska asocijacija humanista podržala je kampanju, ocijenjujući da su građani dobro reagovali na reklame.

"Želimo ponovo afirmisati angosticizam i ateizam te pokazati ljudima da nema ništa loše u tome što ne vjerujete u Boga", smatra Hanne Stzinson, izvršna direktorica asocijacije.