Putnici najčešće zaboravljaju mobitele, ruksake, kese od kupovine i ključeve.
Nisu rijetki ni slučajevi u kojima putnicima ostanu i veće stvari poput bicikla, dječijih kolica ili čak zubnih proteza.
I pored velikog broja pronalazaka, samo 4.346 putnika se javilo pomenutom uredu radi svog gubitka.
Putnici imaju dvije mogućnosti kako da dobiju svoje stvari nazad - da se u roku od 48 sati jave na Hotline ureda ili da pošalju email.
U oba slučaja od putnika se traži detaljan opis predmeta, ali i vrijeme i broj linije gdje je izgubljen predmet.
Prošle godine je pomenuti ured odgovorio na 55.000 zahtjeva.
Ukoliko se u roku od 48 sati niko ne javi, predmeti se prosljeđuju do Centralne službe za izgubljene stvari Grada Beča u naselju Erdbergu.
Zanimljivo je, da "Wiener Linien" u zimskom periodu čuvaju i po jednu izgubljenu rukavicu, ukoliko se putnici jave u želji da ponovo spare rukavice, saopćio je Compress Sarajevo.