{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Žena mislila da je na letu za Španiju, a sletjela na Karibe

28.10.2013. u 11:33
3
8
Žena mislila da je na letu za Španiju, a sletjela na Karibe
3
Žena mislila da je na letu za Španiju, a sletjela na Karibe
Šezdesetdvogodišnja Lamenda Kingdon pila je džin-tonik i razgovarala s putnicom do sebe o tome koliko se raduje što će konačno vidjeti Španiju. No, kada joj je putnica rekla da avion ne leti u tom smjeru, Kingdon je shvatila da je u pogrešnom avionu, ali ne svojom greškom.
Umjesto da bude u avionu za Granadu u Španiji, Kingdon je letjela ka otoku Grenada koji pripada Karibima. Naime, kada je rezervisala kartu putem telefona operaterka je greškom izmijenila slovo i poslala ženu na desetosatni put preko Atlantika, umjesto na jug Španije.

Kingdon je planirala put u Granadu u sklopu svoje liste onoga što želi uraditi nakon što joj je otkriven rak dojke i mozga. Rezervisala je kartu putem telefona koristeći kartice pokojnog muža i nije primijetila kada joj je karta stigla da je u nazivu njene destinaciju jedno slovo napisano pogrešno, te da je udaljeno 6.430 kilometera od mjesta gdje je željela ići.

Grešku je uvidjela tokom leta, kada je razgovarala sa putnicom do sebe. "Nakon ručka pila sam džin-tonik i rekla joj koliko se radujem što ću vidjeti Alhambru, a ona mi je odgovorila 'Ne ovim letom'. Tada je uzela moju kartu, uhvatila stjuardesu za ruku i rekla joj kako sam je trebala u Španiju. Vidjele smo da umjesto Granada piše Grenada. Primijetila sam i ranije da mi se vrijeme polaska i stizanja ne poklapaju, ali sam mislila da je to nešto u vezi sa vremenskom razlikom", rekla je Kingdon za Daily Mail.

Nakon što je i osoblje uvidjelo da je došlo do greške, premjestili su Kingdon u biznis klasu i dali joj šampanjac. Kada su sletjeli u St. Luciju vratili su je za Gatwick. Tamo ju je dočekalo osoblje koje joj se izvinilo, smjestilo je u hotel i rezervisalo kartu za Barcelonu. Također, dali su joj novac da može doći do svoje željene destinacije.

"Ne krivim nikoga. Operaterka me sigurno nije dobro razumjela, a ja zaista nisam primijetila razliku u slovima. No, neću se žaliti. Zaista su me tretirali predivno od trena kada su shvatili da je došlo do greške", kazala je Kingdon.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: