Najuvjerljiviji način
0

U Americi nema bolje reklame od preporuka

FENA
Promotivne kompanije znaju da nema bolje reklame nego preporuka zadovoljnih potrošača. Ljudi vjeruju takvim preporukama puno više nego bilo kakvim izjavama koje vide ili čuju u klasičnim reklamama na radiju ili televiziji.

Preporuke zadovoljnih potrošača tako su uvjerljiva vrsta reklamiranja da su neke kompanije čak počele plaćati ljude da se pretvaraju da su jedni od tih zadovoljnih potrošača, te da hvale njihove proizvode, navodi Glas Amerike.

Ovakva vrsta reklamiranja uključuje i pozitivne izjave u knjigama, filmovima, i na internetskim blogovima.

Jedna je kompanija čak unajmila ljude da se pretvaraju da su turisti, te da pitaju prolaznike da ih slikaju s kamerom na određenoj vrsti telefona, nakon čega su ovi lažni turisti počeli hvaliti kameru i kvalitetu slika koje se njom slikaju.

No, američka Savezna agencija za zaštitu potrošača, nije zadovoljna ovakvom vrstom reklamiranja kojom se zavarava potrošače, te je izdala naredbu da, oni koji su plaćeni kako bi reklamirali neki provizvod, to moraju i naglasiti u reklami.

Naravno, time se otklanja svaki razlog za ovakvu vrstu reklamiranja, i ona postaje neefikasna, jer kako neko može reći da je neki proizvod ili usluga odličan, ako ih pri tome proizvođač plaća. I ko bi vjerovao takvoj preporuci?