{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U trendu: George Clooney u reklami za svoju tekilu angažirao hipstere

20.6.2015. u 18:54
0
11
U trendu: George Clooney u reklami za svoju tekilu angažirao hipstere
0
 
Američki gumac George Clooney ima vlastiti brend tekile po nazivu Casamigos, a za najnoviju reklamu ovog alkoholnog pića, glumac je angažirao skupinu hipstera.
Spot u trajanju od 45 sekunde nosi naziv "House of Friends Road Trip" i prikazuje skupinu hipstera koji odmaraju pored jezera.

Fotografiju je radio modni fotograf Jason Lee Perry.

Casamigos, što u prevodu sa španskog znači "kuća prijatelja" je brend nastao prije dvije godine, a pokrenuli su ga George Clooney i suprug Cindy Crawford, Rande Gerber zajedno sa direktorom kompanije Discovery Land, Michaelom Meldmanom.

Kampanja poziva korisnike socijalnih mreža da dijele vlastite fotografije sa ovim pićem uz hashtag #HouseofFriends.

Clooney i Gerber navode kako će lično pregledati svaku fotografiju, te izabrati nekoliko najboljih koje će podijeliti na oficijelnim profilima ovog brenda na društvenim mrežama.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: