Borba za 30 sekundi TV prostora
0

FOTO / Pogledajte najskuplje reklame emitirane na Super Bowlu

Sarajevo-x.com
Adriana Lima u reklami Kia automobila
Adriana Lima u reklami Kia automobila
S obzirom na to da je Super Bowl najgledaniji TV događaj u Sjedinjenim Američkim Državama, ne čudi da se kompanije bore da dobiju svojih 30 sekundi prostora za preskupe reklame.

Emitiranje reklame u polufinalu Super Bowla može koštati između vrtoglavih 2,5 i 3,5 miliona dolara. No, kompanije ne mare za cijenu kada je u pitanju predstavljanje najnovijih proizvoda i usluga u najgledanijem TV događaju u SAD, ali i šire.

I ove godine premašena su sva očekivanja i predstavljene najbolje, najkreativnije, najskuplje i najsmješnije reklame, pogledajte ih.

Pepsi

Car.com

Hyundai

Samsung

Honda

Acura

Volkswagen

Century 21

Chevrolet

Kia