Borba za 30 sekundi TV prostora
0
FOTO / Pogledajte najskuplje reklame emitirane na Super Bowlu
Sarajevo-x.com
Adriana Lima u reklami Kia automobila
S obzirom na to da je Super Bowl najgledaniji TV događaj u Sjedinjenim Američkim Državama, ne čudi da se kompanije bore da dobiju svojih 30 sekundi prostora za preskupe reklame.
Emitiranje reklame u polufinalu Super Bowla može koštati između vrtoglavih 2,5 i 3,5 miliona dolara. No, kompanije ne mare za cijenu kada je u pitanju predstavljanje najnovijih proizvoda i usluga u najgledanijem TV događaju u SAD, ali i šire.
I ove godine premašena su sva očekivanja i predstavljene najbolje, najkreativnije, najskuplje i najsmješnije reklame, pogledajte ih.
Pepsi
Car.com
Hyundai
Samsung
Honda
Acura
Volkswagen
Century 21
Chevrolet
Kia
Možda vas zanima
Pripreme za crveni tepih
Jelena Đoković kao Ristana iz "Srećnih ljudi": Komična montaža dijeli se mrežama
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci