Američki reper i muzički mogul, Jay-Z, uspješan je i u modnom svijetu, sa svojom kolekcijom odjeće Rocawear. Međutim, priznaje da je u prošlosti napravio grešku koja ga je koštala mnogo novaca. Jay-Z žali što nije izdao kolekciju kišobrana kad je Rihannina pjesma istoimenog naziva postala svjetski hit.
Sada tek shvata da je od pjesme "Umbrella" iz 2007. godine mogao zaraditi mnogo više nego što je zaradio u realnosti.
Vjeruje da mu je linija kišobrana s potpisom Rihanne mogla pomoći u ostvarenju najvećeg sna, da od Rocaweara napravi milijarde dolara vrijednu kompaniju.
"Finalni cilj je da napravim firmu vrijednu milijarde dolara. Na tome radim naporno, bez obzira na ekonomsku krizu kroz koju naša zemlja još uvijek prolazi. Ljudi žele kvalitet i ja želim da im to Rocawear i pruži", piše magazin "Womans Wear Daily".
Nakon što je pjesma "Umbrella" bila na vrhuncu, fanovi su počeli da nose kišobrane na Rihannine koncerte kako bi mogli da kopiraju njene plesne korake, ali je to kasnije zabranjivano kako bi se izbjegle moguće povrede u publici.
Možda vas zanima
Nakon pobjede u debiju
Đurbuzović: Dogovorili smo se da obradujemo navijače, cilj je izvući Želju iz ove krize
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci
Kontraofanziva u Ukrajini
Uništena još jedna brana na području gdje traju borbe, Ukrajinci vratili tri sela u Donjecku
Već proizvode energiju