Showbiz
0

Christina Aguilera pomjerila granice pristojnosti u novoj reklami parfema

Sarajevo-x.com
Reklama u kojoj američka pjevačica Christina Aguilera reklamira svoj novi parfem "Royal Desire" mnogima izgleda kao niskobudžetni soft-porn film zbog načina na koji ona pokazuje svoje "adute", piše "Daily Mail".

Christina Aguilera je tokom snimanja reklame nosila usku haljinu sa visokim prorezom dok je, sjedeći u fotelji, zanosnim pokretima nanosila parfem na svoj dekolte. Ovaj prizor se čini neprikladnim za njene mlađe fanove.

Dvadesetdevetogodišnja zvijezda je svoj izgled pokušala približiti izgledu slavne Marilyn Monroe.

Rozu haljinu je specijalno dizajnirala njena stilistkinja Simone Harouche, kako bi se slagala sa oblikom bočice parfema i bojom pakovanja.

"Željela sam ponuditi ženama parfem zbog kojeg će se osjećati poželjnim i seksi jer one to i jesu", rekla je Aguilera objašnjavajući poruku koju je željela poslati ovom reklamom.

"Royal Desire" je peti parfem Christine Aguilere i dolazi nakon prošlogodišnjeg koji je nazvan "At Night".

Njen biznis s parfemima uključuje i parfeme "Simply Christina", "Inspire" i "Xpose".

Aguilera nije prva slavna ličnost koja je pomjerila granice pristojnosti u svojim reklamama. P. Diddy, Eva Mendes i Sophie Dahl su dobili zabranu da prikazuju svoje reklame zbog povrede zakona o cenzuri.

Reklama je snimljena u Los Angelesu prošlog mjeseca kada je Aguilera također okončala petogodišnji brak sa Jordanom Bratmanom.