Pogled kroz naočale
0

Playboyevi čitatelji u junu dobivaju 3D duplericu

Sarajevo-x.com
Čitaoci Playboya mogu samo zamisliti kako bi fantastično bilo kad bi duplericu tog magazina mogli posmatrati kroz posebne naočale, koje bi im omogućile da ljepotice vide kao u Hefovom svijetu. Junsko izdanje tog magazina donosi im upravo to, na kioscima će se pojaviti zajedno s 3D naočalama.

Ta će im 'igračka' omogućiti dakako bolji 'uvid' u Zečicu godine, piše AP.

"Šta bi ljudi najviše voljeli vidjeti u 3D dimenziji", pitao je osnivač Playboya Hugh Hefner i odmah odgovorio: "Vjerovatno golu ženu"

Hefner ne skriva kako očekuje da će 3D dimenzija donijeti novu popularnost Playboyu, mada ističe kako on lično nije veliki zaljubljenik 3D-a.

Playboy svakako mora učiniti nešto kako bi postigao da više ljudi, posebno mladih, kupi časopis čiji je tiraž sa 3,15 miliona u 2006. danas pao na 1,5 miliona primjeraka.

Urednik čikaškog izadanja Playboya Jimmy Jellinek ističe kako se činjenica da imate magazin u rukama ne može porediti sa užicima koje pruža internet. Po njemu je, dakle, časopis ili magazin puno bolja opcija.

"Ljudi žele stvari koje su pomalo prošle, ali koje imaju značenje", rekao je on.

Hefner je rekao kako je Playboy dobar primjer da su magazini ili knjige ipak različiti od fotografija koje se mogu pronaći na internetu.

"Playboy možete držati u rukama, a potom ga može koristiti i vaš otac, i kao podmetač ispod madraca", rekao je Hef.

Potom je rekao kako je 3-D imao na umu još 1950. kad je prvi put poslao fotografa u Chicagu da fotografiše dvije gole žene. Tad je uvođenje 3D naočala bilo skupo, no sad je u pomoć priskočio HBO. Oni žele promovisati svoju seriju "True Blood", a 3D naočale u Playboyu s tim imenom učinile su se kao odličan izbor.

Uživat će čitatelji, koji će stvari moći vidjeti - uvećano.