Popularna pjevačica Pink nastavila je stopama Britney Spears, Robbieja Williamsa i Beyonce Knowles, postavši novo lice Pepsija.
"Veoma sam uzbuđena jer sam se povezala sa Pepsijem. To znači da će mene, i moju muziku, moji fanovi širom svijeta imati priliku više slušati nego inače, a usput će moći osvojiti i vrijedne nagrade."
Karen Goffe, šefica merketinga u britanskom zastupništvu Pepsija je izjavila: "Pepsi jako voli da se veže uz muziku, a Pink je trenutno jedna od najvećih svjetskih zvijezda. Sigurni smo da ćemo u skoroj budućnosti obradovati mnoge naše potrošače."
Pepsijev najveći rival Coca-Cola također je nedavno najavila marketinško okretanje prema muzici, počevši sponzorirati muzičke top liste i popularno razmjenivanje muzike preko interneta.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci
Jeste li primijetili?
"Od debeljuce do potpune mršavice": Limenke sokova sve su tanje, a tako nije bez razloga
Verzija iz 1990-ih