Muzika
0

Kampanja "#12 points za Beč": Evrovizija upotpunjuje sliku grada

Klix.ba
Kako se održavanje Evrovizije 23. maja polako približava, Beč sve više ugrađuje simbole popularnog Eurosonga u gradsku sliku.

Nakon tramvaja i sat-kule na trgu pred vijećnicom, Grad Beč i Austrijska radio-televizija ORF pokrenuli su kampanju brendiranja grada.

Slogan "City of Vienna #12 points" od sada se nalazi na velikim reklamnim površinama kao što su plakati, rolling boards ili city lights. Slogan “#12 points“, odnosno maksimalni broj bodova koji se dodjeljuje na Evroviziji, ujedno je i motiv za Beč da organizacija najvećeg zabavnog TV spektakla dobije najbolje ocjene.

Bečlije i goste grada u maju čeka još jedno iznenađenje. Prošlogodišnja pobjednica Evrovizije Conchita Wurst će u maju biti novi glas koji će u vozilima javnog prevoza i na stanicama na njemačkom, engleskom i francuskom čitati objave.

Bečka turistička zajednica “WienTourismus“ 17. marta u Barceloni počinje turneju sa velikom kuglom “Vienna Sphere“, simbolom predstojeće Evrovizije u Beču.

Ogromna kugla prečnika od 22 metra obići će pet evropskih gradova. Na površini kugle i unutar kugle vršit će se videoprojekcije, a Conchita Wurst će u jednom od gradova održati koncert.