Muzika
0

Edo Maajka u Parlamentu FBiH

Sarajevo-x.com
Najpoznatiji bh. reper Edo Maajka završio je novi album pod nazivom "Balkansko, a naše". U pripremi za izdanje ovog albuma napravljen je i prvi zvanični photo session Ede Maajke u Parlamentu FBiH, a poruka koju je Edo poslao iz Parlamenta glasi "Prestanite se ponašati kao dijaspora BiH! Ponašajte se kao građani BiH!"

Poslije dvogodišnje pauze, Edo Maajka završio je novi album pod nazivom „Balkansko, a naše“, čije je izdanje najavljeno za sredinu februara 2008. godine u produkciji izdavačke kuće Menart iz Hrvatske.

Edo Maajka je vizuelni identitet, dizajn omota i izradu spotova, ponovno povjerio poznatom kreativnom dvojcu Anuru i Ajni iz sarajevske Ideologije, koja djeluje u okviru marketinške agencije Communis, a čije je grafičko rješenje prethodnog Maajkinog albuma „Stig'o ćumur“ nagrađeno „Zlatnom kuglom“ za najbolji omot u Hrvatskoj u 2006. godini.

Ovaj višestruko nagrađivani kreativni tim poznat je po svojim avangardnim idejama koje su duboko ukorijenjene u socijalnoj problematici savremenog društva, pa su tako i ovaj put iznijeli radikalno rješenje - prvi photo session Ede Maajke napravljen u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine sa Edinom porukom populaciji koja ga sluša: “Prestanite se ponašati kao dijaspora BiH! Ponašajte se kao građani BiH!“.

“Danas u BiH jedino ima smisla socijalni angažman u bilo kojem domenu ljudskog djelovanja. Nije istina da se ne mogu promjeniti stvari. Istina je da smo lijeni, da kukamo i da čekamo da se stvari riješe same od sebe ili da ih drugi rješavaju za nas. Ušli smo u Parlament da napravimo materijal za ovaj album, što je prosto nemoguće u ostalim evropskim zemljama. To govori da ima prostora za dijalog između društva i vladajućih institucija. Takođe pokazuje demokratsku slobodu koja je veća nego drugdje, a koju mi kao društvo uopšte ne koristimo, jer je nismo svjesni”, naglasio je Anur Hadžiomerspahić u saopštenju marketinške agencije Communis.

“Anur i ja smo, od kako radimo, koristili svaku priliku da kroz naš posao koji je u osnovi komercijalan, provučemo i poneku socijalnu poruku. Tako je bilo i sa albumima Štuka, Siktera, Validne legitimacije, posljednjim plakatom za Jazz fest, Sonemusovim plakatima, i naposljetku sa spotovima i prošlim coverom za Edu. Sada smo oformili grupu autora koja djeluje vizuelnom kritikom društva, a zove se S.N.O.B. (sarajevska narodnooslobodilačka borba) i bori se prevashodno protiv nacional-primitivizma. Ove radove možete za sada vidjeti na internet stranici www.snob.ba”, rekla je Ajna Zlatar.

Direktorica marketinške agencija Communis, Zvezdana Cvijetić je rekla da će agencija nastaviti sa podrškom ovakvih projekata, za koje se nada da će nadahnuti ostale umjetnike na slične ili drugačije inicijative. Agencija Communis se posebno zahvaljuje Parlamentu Federacije BiH na podršci i saradnji na ovom projektu.