Sin poznatog jazz bubnjara Roya Haynesa, Graham od djetinjstva je bio okružen jazz muzičarima. Iako je najprije počeo svirati kornet, taj instrument više ne koristi na konvencionalan način u stvaranju muzike, već koristi tehnologiju kako bi kreirao maštovito i suptilno sonično okruženje. Pa čak i u tom elektronskom procesiranju njegov se zvuk ističe, stvarajući fraze koje sintetički zvuk uzdižu i čine ga ljudskijim. Haynes miješa note za trubu pod Milesovim uticajem, eksperimentalne post-techno ritmove, groove svjetske muzike i ambijentalne zvuke.
Live-mix sound dizajnera Hardedgea više prekapa po intelektualnim elementima tamne elektronske muzike. Njegov eksperimentalni pristup zvuku, prostoru i strukturi duguje puno osnovnim principima čikaških kreativnih mislilaca AACM-a. Radi se o multi-usmjerenom neprogresivnom pristupu.
Nevjerovatna energija između Graham Haynes i Hardedge kao dvojice umjetnika teško se nalazi u današnjoj umjetnosti zvuka, a publika će joj svjedočiti posljednjeg dana Jazz Festa u okviru Strange Fruits Stagea u Kamernom teatru 55.