O njenom stvaralaštvu dugom četiri decenije govorili su Sead Đulić, direktor MTM 1974, Dubravka Zrnčić-Kulenović, te Ljiljana Mazova, teatarska kritičarka. Glumice Sonja Goronja i Mirela Lambić su izvele dijelove iz poetske drame Doticanja i Molitvu žene iz predstave Nevjesta od kiše.
Direktor Festivala, Dino Mustafić prisjetio se kako je Ljubica Ostojić prva profesionalna dramaturginja sa kojom je sarađivao i da je ona cijeli svoj radni vijek avangardna umjetnica. "Okrenuta istraživačkom teatru, po svom biću neko je koga morate voljeti", istakao je Mustafić koji i danas svojim studentima kaže da je dramaturg u teatru neophodan.
"Uvijek brižljiva, istančanog osjećaja za scenski detalj, Ljubica Ostojić ostavila je neizbrisiv trag u bh. teatru", zaključio je Mustafić. Sama Ljubica, primivši nagradu samo je kratko izjavila "Ovo je za mene i sve dramaturge". Sead Đulić podsjetio je prisutne koliko je pružala podrške edukaciji, radionicama i teatarskim projektima i u najtežim vremenima. "Ljubica je uvijek imala hrabrosti i snage da se bori protiv konvencija i za pomjeranje granica u teatru", istakao je Đulić.
Govoreći kako je svaka saradnja sa Ljubicom inspirativna i ujedno potraga za drugačijim teatarskim prostorima i pristupima, Dubravka Zrnčić-Kulenović je objasnila kako je uvijek u centru Cicinog, kako je prijatelji zovu, stvaralaštva – žena. "Ljubica vas povede u nebo da letite, da vas ojača i da znate kojim putem hodite", iskreno je objasnila Zrnčić-Kulenović.
Dugogodišnja gošća Festivala MESS, teatarska kritičarka iz Makedonije, Ljiljana Mazova, objasnila je kako je Ljubica Ostojić kao teatarska kritičarka ona koja gleda ispred sebe – predstavu i oko sebe, prateći reakcije publike. "Kad je predstava dobra ona ostane u teatarskom foajeu, kad je loša, ona ode i otpati je. Cica voli pozorište i pozorište voli nju", zaključila je Mazova.
Danas je u okviru promocije knjige "Teatar pokreta Jožefa Nađa" autoru Milanu Mađareviu uručena nagrada “Marko Kovačević” za teatarsku publicistiku. Mađarev je teatrolog, dramaturg, pedagog, voditelj psihodrame, te pozorišni i radio reditelj. Po vremenu nastanka i po svojim karakteristikama predstave Jožefa Nađa su kombinacija postmodernog i postdramskog pozorišta. U knjizi "Teatar pokreta Jožefa Nađa" autor je želio da protumači Nađov kreativni proces u devet njegovih predstava koje su nastale između 1987. i 2003.