Tokom aprila planirano je održavanje stručnih simpozija sa temama: "Moderno upravljanje, personalni menadžment, obuka i usavršavanje saradnika u gradskoj upravi" i "Interni i eksterni gradski marketing", a u maju: "Urbani razvoj i historijsko naslijeđe", "Struktura i modeli organizacije komunalnih preduzeća" i "Sigurnost i zaštita od katastrofa", s ciljem uspostavljanja čvršće saradnje domaćih sa stručnjacima relevantnih bečkih institucija.
Za eksterni marketing Grada Beča zaslužna je Služba za press i informisanje (PID), koja na jedinstven način prezentira Grad Beč u inostranstvu, a koja je za svoj rad prošle godine dobila međunarodnu nagradu za medije "Erasmus EuroMedia Award 2006".
Eksperti iz Beča prezentirat će bečki "know-how" koji je sve respektabilniji i sve više tražen, ne samo u Evropi nego i u svijetu, a što potrvrđuju i rezultati kvaliteta življenja, jer se na svjetskoj rang listi gradova dunavska metropola nalazi na 4. mjestu zajedno sa Vancouverom.
Poslije Sarajeva, Grad Beč planira za ovu godinu svoju prezentaciju kroz sličnu ili istu kulturno-privrednu manifestaciju u Berlinu i Dubaiju, saopćeno je iz Gradske službe za informiranje.