Kultura
0

Škola strateškog komuniciranja Mediacentra postaje Publika

Sarajevo-x.com
Škola strateškog komuniciranja Mediacentra Sarajevo ušla je u novu, 2007. godinu sa velikim promjenama. Uz novo ime, ovaj edukativni program Mediacentra Sarajevo dobio je i novi vizuelni identitet.

Ovaj renomirani tromjesečni edukativni program u oblasti odnosa s javnošću i menadžmenta komuniciranja kojeg su zajedno razvili i implementirali Mediacentar Sarajevo i The Centre for Strategy and Communication iz Londona, i kojeg je prošlo pet generacija polaznika, dobio je novo ime i novi vizuelni identitet.

[SLIKA]1[/SLIKA] PUBLIKA - Škola za odnose s javnošću je novo ime Škole strateškog komuniciranja Mediacentra Sarajevo, a njen vizuelni identitet uradio je provjereni kreativni tim „Ideologije“: Ajna i Anur.

PUBLIKA je štampala novi promotivni materijal sa sloganom „Imamo rješenje“ na kojem se kroz seriju od 6 fotografija simpatičnih lica sa poteškoćama u komunikaciji kojima PUBLIKA na lucidan način poručuje da ima efikasno rješenje za njihov problem.

Od uspostavljanja ovog obrazovnog programa za odnose s javnošću u Mediacentru 2004. godine, edukaciju i treninge prošlo je preko 150 polaznika, a kroz konsalting i različite PR-usluge uspostavljena je saradnja sa preko 50 organizacija u Bosni i Hercegovini.

PUBLIKA uskoro objavljuje svoj prvi ovogodišnji poziv novoj generaciji polaznika Škole za odnose s javnošću. Rok za prijave je 20. februar.