Priručnik je osmišljen sa željom da se podrže i osnaže stručnjaci koji rade u predškolskim ustanovama i dovode djecu u prvi kontakt sa pozorištem, a autori su Oliver Jović, Larisa Lipovac, Darija Aćin i Irena Ristić.
Priručnik sadrži prijedlog aktivnosti koje doprinose senzibilizaciji odnosa djeteta prema pozorišnoj i srodnim umjetnostima, te koje vaspitačima i vaspitačicama mogu poslužiti kao inspiracija za nove vidove aktivnosti. Priručnik je segmentiran u skladu sa različitim vidovima aktivnosti. Učesnici promocije su nekoliko puta iskazali potrebu za što ranijim upoznavanjem djece sa pozorištem, jer je često za to upoznavanje prekasno u osnovnoj školi.
"Već smo počeli saradnju sa predškolskim ustanovama koji svoj princip rada pokušavaju prilagoditi ovom Priručniku, a kao dobar primjer toga moram istaći obdaništa u Travniku", rekao je jedan od autora priručnika, Oliver Jović.
Stručna savjetnica za predškolski odgoj i obrazovanje, Hašima Ćurak, istakla je da djeca upravo u predškolskom periodu komuniciraju putem slike, zvuka i pokreta što i jeste sastavni dio pozorišta, te da je zbog toga veoma bitno početi sa ranim odlaskom djece u pozorište.