Kultura
50

Present Perfect: Dva mjesta zločina čiju priču sastavlja publika

Klix.ba
Nova sarajevska Galerija Brodac će 8. septembra ugostiti italijanskog umjetnika Fabija La Faucija koji će otvoriti izložbu slika pod nazivom "Present Perfect".

Riječ je o prvoj solističkoj izložbi ove neobične galerije, ali i prvoj koja za gosta ima međunarodnog umjetnika. Predstavnik Galerije Mak Hubjer je za Klix.ba rekao da je umjetnik sam pronašao neobičnu lokaciju za svoju prvu sarajevsku izložbu.

"Present Perfect je glagolsko vrijeme koje se koristi u engleskom jeziku da se izrazi nešto što se desilo u neodređenom vremenu prije sadašnjosti, te se još uvijek dešava il je nedavno završeno, ali nastavlja imati utjecaj na sadašnjost. "Present Perfect" je također naslov koji je umjetnik Fabio La Fauci izabrao za svoju samostalnu izložbu u galeriji Brodac u Sarajevu. Počevši s ove tačke, publika je informisana da se nešto već desilo i da se moglo desiti negdje: u galeriji, u životu umjetnika, u vrijeme kada su se djela proizvodila. To je tačno onaj osjećaj koji se stvara kada gledamo na djela ove izložbe", saopćeno je iz Galerije.

Dvije sobe, dvije priče

Dvije prostorije u galeriji izgledaju kao dva mjesta zločina pri čemu umjetnik daje samo nekoliko tragova te ostavlja mašti publike da donesu zaključak kompletnoj priči.

"Umjetnik ne želi dati smisao onome što je stvorio da bi izazvao reakcije i nove interpretacije. Ovdje umjetničko iskustvo postaje djelo samoosviještenosti. Nalazimo se ispred različitih realnosti i otvorenih perspektiva. Na svaki način interpretacije govore o revoluciji. Umjetnik pokazuje scene uništenog i narušenog dnevnog života na koji ljudi što prije moraju reagovati", rečeno je iz Galerije Brodac.

Fabio La Fauci rođen je u Milanu, 1977. godine. Radi i živi u Berlinu. Primarni cilj La Faucija jeste da kao čovjek ispriča historiju, te da kao slikar bude hroničar jednog vremena. Njegova djela započinju istraživanjem figurativne misli čime stiže do transformacije tijela u meso. U krvavoj i okrutnoj sadašnjosti, u kojoj je tijelo svedeno na robu, umjetnik osjeća potrebu da ne vidi, već radije osjeti agoniju kojom nas mediji bombarduju svakodnevno.