Monografiju su u povodu obilježavanja 35 godina djelovanja na sceni ovog istaknutog bh. opernog prvaka izdali Narodno pozorište Sarajevo, HKD "Napredak" i Matica hrvatska Mostar.
O ovom vrijednom izdanju, koje uz predstavljanje uspješnog Šarićevog uzdizanja na sceni, detaljni životopis i tekstove njegovih kolega i kritičara na 356 stranica donosi i brojne fotografije, govorili su istaknuti poznavalac operne umjetnosti i hrvatskog opernog života Marija Barbieri, novinari Mufid Memija i Elvira Cerić te autor i Ivica Šarić.
Govoreći o radu na ovoj publikaciji, Gojer je istaknuo da ona ujedno predstavlja i istraživački rad s obzirom na obimnost materijala, ali ujedno i publicističku razigranost Šarićevog lika i djela.
Monografiju je uradio u tri cjeline, kroz koje je predstavljen Šarićev operni rad, koncertna te estradna djelatnost.
"Kroz ta tri segmenta obrađivao sam njegovu osobnost, s tim što u odnosu na njegovu strastvenu ljudskost treba dodati i Šarićevu politički dimenziju te onu koja je natkrivala sve ove dimenzije - njegovu druželjubivost", istaknuo je Gojer.
Potcrtao je da BiH danas objektivno nema veliki broj umjetnika koji prave tako kvalitetan kontakt s evropskom i svjetskom umjetnošću kao što je Šarić, koji je pjevao diljem pozornica svijeta.
Šarić je naglasio da proslavlja 35 godina zavidne karijere koju je uspio početi u vrijeme kada je to bilo moguće i kada je Narodno pozorište radilo punim kapacitetom.
"Tada je bilo i više kadrova, pa je bilo mnogo teže doći do izražaja. Naši mladi umjetnici danas nemaju uslova da imaju redovne predstave i nemaju taj kontinuitet prekinut ratom, ali i danas", kazao je on.
Mufid Memija je mišljenja da je Gojer napisao vrlo informativan i emotivno iznijansiran umjetnički životopis Ivice Šarića, koji se s uživanjem čita i nagrađuje čitaoca niskom radosnih saznanja o svjetski vrijednim ostvarenjima tog opernog maestra.
Za Elviru Cerić Gojer je pružio temeljnu, nezaobilaznu i uzornu monografsku studiju jednog od protagonista svjetske muzičko-scenske umjetnosti, važnu i zbog toga što je napisana ne samo iz perspektive klasične muzike nego i književne i šire kulturne perspektive.